Obchodné podmienky
Cestovná agentúra Silvia Csimmová-MAXTRAVEL
Diakovce 841,92581
IČO:46408819 DIČ 1082632331
zapísaná v ŽR OÚ v Šali OBU-SA-OZP-2011ú05501-2 č.ž.r. 450-11746
Obchodné podmienky predaja zájazdov
- Úvod
• prevádzkovateľom elektronického obchodu www.max-travel.sk je CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL• ponúka zájazdy organizované cestovnými kanceláriami (ďalej len CK) v zmysle Zákona o zájazdoch č.170/2018Z.z.
• na všetky ponúkané zájazdy má uzatvorenú platnú Zmluvu o obchodnom zastúpení príslušnej CK a plnú moc na predaj uvedených zájazdov
• všetky zájazdy sú riadne poistené proti insolventnosti organizujúcej CK
• ponuka zájazdov je pravidelne aktualizovaná cez xml data (elektronické dáta), ktoré sa prenášajú priamo zo servera usporiadajúcej CK
• CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL si vyhradzuje právo na chybu publikovaných cien, termínov a ďalších údajov v ponuke. Záväzná pre zákazníka je len cena a ďalšie podmienky uvedené na platne uzavretej cestovnej zmluve s príslušným usporiadateľom zájazdu.
• predaj zájazdov podlieha Všeobecným zmluvným podmienkam (ďalej len VZP) organizujúcej CK, ktoré zákazník obdrží spolu s návrhom zmluvy
• objednávateľ – Zmluvu o zájazde môže podpisovať len osoba staršia ako 18 rokov a spôsobilá k právnym úkonom - Nezáväzná objednávka, Zmluva o zájazde, Úhrada
• nezáväzná objednávka zákazníka k ničomu nezaväzuje a je prejavom záujmu zákazníka o ponúkaný zájazd, ktorý môže prejaviť rôznymi spôsobmi: interaktívnym formulárom na webe, telefonicky, e-mailom, osobne ...
• na základe tohto záujmu, CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL overí u CK dostupnosť miest, a informuje zákazníka (telefonicky, e-mailom) o rezervácii, presnej cene a dobe, do ktorej je možné predmetný zájazd rezervovať.
- pokiaľ zákazník na základe potvrdenia jeho nezáväznej objednávky prejaví záujem o uzatvorenie Zmluvy o zájazde, CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL dohodne postup so zákazníkom tak, aby bolo možné do ukončenia rezervácie vykonať všetky potrebné úkony
• CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL na základe údajov poskytnutých zákazníkom vypíše Zmluvu o zájazde a túto spolu s Všeobecnými zmluvnými podmienkami a certifikátom zašle zákazníkovi v podobe návrhu
• zákazník nesmie zmeniť, upraviť alebo doplniť (s výnimkou ručne dopísaných alebo opravených osobných údajov cestujúcich a podpisu) v žiadnej časti písomný návrh Zmluvy o zájazde.
• ak zákazník súhlasí so znením Zmluvy o zájazde, Všeobecnými zmluvnými podmienkami, zmluvu podpíše a doručí ju CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL (fax, e-mail, osobne) a prevedie úhradu, zmluva zo strany objednávateľa sa stáva záväznou podpisom zmluvy alebo prevedením úhrady a to tým, čo nastane skôr.
• zmluva zo strany CK sa stáva záväznou, potvrdením objednávky, v prípade nepotvrdenia objednávky zo strany CK, objednávateľovi budú vrátené všetky doposiaľ uhradené prostriedky.
Úhradu objednávateľ vykonáva nasledovným spôsobom:
• rešpektuje pokyny k platbe oznámené mu CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL spolu s návrhom zmluvy (úhrada priamo v CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL resp. priamym vkladom na účet resp. prevodným príkazom, pričom pri prevodnom príkaze má objednávateľ povinnosť zaslať do CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL potvrdenie banky o prevode mailom resp. faxom)
• k bezhotovostnej platbe použije objednávateľ variabilný symbol, ktorý mu CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL oznámila ako identifikátor jeho platby
• termíny úhrad vychádzajú z Všeobecným zmluvných podmienok príslušnej CK a sú vyznačené na Zmluve o zájazde, nedodržanie úhrad môže mať za následok odstúpenie od Zmluvy zo strany príslušnej CK
III. Informácie potrebné k nástupu na zájazd (ďalej pokyny)
• informácie, ktoré sú pre klienta nevyhnutné k jeho nástupu na zájazd odovzdáva klientovi CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL
- spôsob doručenia pokynov je dohodnutý v Zmluve o zájazde pri jej uzatváraní
• platí pravidlo: pri zakúpení zájazdu viac ako 1 týždeň pred odletom, pokyny zasiela CK do CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL, ktorá ihneď a bez zbytočných prieťahov tieto doručuje klientovi
• ak je zájazd zakúpený v dobe kratšej ako 1 týždeň, pokyny CK doručí klientovi hneď po spracovaní príslušnej objednávky a CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL ich ihneď preposiela klientovi
• o odovzdaní pokynov si CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL vedie záznam
IV.Odstúpenie od zmluvy zo strany objednávateľa (ďalej storno zájazdu)
• storno zájazdu a jeho spoplatnenie je upravované vo VZP príslušnej CK
• klient zasiela podpísané storno CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL, ktorá ihneď a bez zbytočného prieťahu tento zašle danému touroperátorovi
• CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL pripraví pre klienta písomný doklad o stornovaní zosumarizovaním obdržaných platieb od klienta, s vyčísleným stornopoplatkom a vyčíslenou vratkou pre klienta, zároveň v tomto doklade objednávateľ písomne oznámi, akou formou chce, aby mu bola vrátená zostávajúca suma ( v hotovosti alebo na účet). V prípade bezhotovostnej platby, objednávateľ oznámi číslo svojho účtu, na ktorý CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL zašle zostatok zvyčajne do 7 dní od stornovania zájazdu.
• po obdržaní storno protokolu od CK, tento zasiela klientovi
• pokiaľ si objednávateľ zakúpil poistenie Európskej cestovnej poisťovni,UNIQA sprostredkované CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL a storno spĺňa všetky náležitosti poistného prípadu, CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL sa zaväzuje pripraviť všetky podklady súvisiace so stornom pre objednávateľa a poskytnúť mu svoju súčinnosť pri skompletizovaní poisťovňou vyžadujúcich dokladov
- Reklamácia zakúpených a poskytnutých služieb
• reklamáciu je potrebné zaslať písomne hneď (maximálne do 2 rokov po návrate) aj s prílohami (reklamačný protokol z miesta pobytu potvrdený delegátom CK resp. recepciou, fotografie a iné dôkazové materiály). Objednávateľ má možnosť zaslať svoju reklamáciu:
1/ na adresu CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL
2/ na adresu organizujúcej CK
3/ doniesť osobne na prevádzku CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL
• právne zodpovedný za vyriešenie reklamácie je usporiadateľ zájazdu, čiže organizujúca CK. CA Silvia Csimmová-MAXTRAVEL po obdržaní reklamácie túto ihneď zašle CK a táto je zo zákona povinná sa k reklamácii vyjadriť ihneď, do 3 dní , maximálne do 1 mesiaca.
Cestujúci má právo uplatniť reklamáciu zájazdu do dvoch rokov od skončenia zájazdu, alebo ak sa zájazd neuskutočnil, odo dňa, keď sa mal zájazd skončiť podľa zmluvy o zájazde
- Spracovávanie osobných údajov
1.) Prevádzkovateľ osobných údajov:
Cestová agentúra Silvia Csimmová-MAXTRAVEL ICO 46408819
DIC 1082632331 OBU-SA-OZP-2011/05501-2 č.ž.r. 450-11746
2) Kontaktné údaje prevádzkovateľa:
Adresa na zasielanie písomností: Diakovce 841,92581
Telefonický kontakt: +421 907351137
Emailový kontakt: max-travel©max-travel.sk
webové sídlo: www.max-travel.sk
3) Účely a právne základy spracúvania osobných údajov klientov:
Cestovná agentúra Silvia Csimmová-MAXTRAVEL spracúva osobné údaje dotknutých osôb – klientov (objednávateľov služieb cestovného ruchu) a zástupcov klientov na nasledovné účely:
- Hlavným účelom spracúvania osobných údajov je poskytovanie služieb cestovného ruchu, najmä zabezpečenie zájazdu, ktorý je predmetom uzatvorenej Zmluvy o obstarávaní zájazdu. Právnym základom na takéto spracúvanie osobných údajov je plnenie zmluvy, resp. oprávnený záujem pre spolucestujúcich, resp. cestujúcich v prospech ktorých bola zmluva uzatvorená.
- Spracúvanie osobných údajov na účel vybavovanie prípadných reklamácií, kde právnym základom je zákonná povinnosť spoločnosti založená osobitným predpisom.
- Spracúvanie osobných údajov na účel vedenia účtovnej agendy a archivácie, kde je právnym základom zákonná povinnosť spoločnosti založená osobitným predpisom.
- Spracúvanie osobných údajov na základe oprávneného záujmu prevádzkovateľa napr. pri obhajobe právnych nárokov vyplývajúcich zo zmluvy alebo pri vymáhaní pohľadávok.
- Spracúvanie osobných údajov za účelom poskytovania Vernostného programu – bonusových a vernostných zliav do budúcna , kde je právnym základom oprávnený záujem klientov spoločnosti ako aj písomný súhlas klientov na takéto spracúvanie.
- Spracúvanie osobných údajov na marketingové účely - zasielanie newsletterov a spotrebiteľské súťaže. Súhlas na marketingové účely je dobrovoľný a kedykoľvek odvolateľný.
4) Kategórie dotknutých osobných údajov:
Osobné dáta, ktoré získavame a uchovávame:
- a) vyhľadávanie na webe
- lokalita
- IP adresa
- operačný systém
- prehliadač
- príchodová stránka/priama návšteva - b) komunikácia na online chate
- lokalita
- IP adresa
- meno a priezvisko klienta
- e-mailová adresa
- telefón
c) objednanie zájazdu
- lokalita
- IP adresa
- meno a priezvisko
- e-mailová adresa
- telefón
- meno a priezvisko objednávateľa a cestujúcich
- dátumy narodenia účastníkov
- adresy bydliska účastníkov - d) údaje, ktoré môžu byť dožiadané
- štátne občianstvo cestujúcich
- číslo pasu/ID karty
- sken pasu (vybanie vstupných víz)
- obmedzenia pre nástup a výstup z dopravného prostriedku
- požiadavky na špeciálne vybavenie ubytovacieho zariadenia
- požiadavky na dietetickú stravu počas prepravy a pobytu
- požiadavky na asistenciu
- iné zdravotné obmedzenia cestujúcich
- rodné číslo (vybavenie víz)
- údaje o bankovom účte (vratky, preplatky, reklamácie, identifikácia platby)
- údaje o poskytnutom ošetrení a zdravotnom stave pre potreby likvidácie poistnej události, resp. uzatvorenie poistnej zmluvy
- fotografie cestujúcich (vybavenie vstupných víz) - e) pre potreby vernostného programu a marketingových aktivít
- informácie o navštívenej krajine, rozsahu služieb, termíne, cene
5) Príjemcovia osobných údajov:
Osobné údaje sú poskytované výhradne zmluvným dodávateľom požadovaných služieb cestovného ruchu - dopravcovia, partneri zabezpečujúci ubytovanie a stravu, zabezpečovateľom poistenia a asistenčných služieb a poskytovatelia objednaných doplnkových služieb cestovného ruchu..
6) Prenos osobných údajov do 3. krajín:
K prenosu osobných údajov do tretích krajín dochádza, vždy len v nevyhnutnom rozsahu, v prípade možností v šifrovanej podobe pri zachovaní podmienok GDPR.
7) Doba uchovávania osobných údajov:
Podľa Účelu, na ktorý sa osobné údaje spracovávajú. Mimimálne však na dobu 2 roky od návratu zo zájazdu, maximálne na dobu vyžadovanú príslušným osobitným zákonom. V prípade udelenia súhlasu so spracovaním na marketingové účely na dobu 5 rokov resp. do odvolania tohto súhlasu.
8) Práva dotknutej osoby:
- právo na prístup k osobným údajom, ktoré sa vás týkajú - právo na potvrdenie, či osobné údaje sú alebo nie sú spracúvané a na poskytnutie kópií spracúvaných osobných údajov,
- právo na opravu nesprávnych osobných údajov, ktoré sa vás týkajú,
- právo na výmaz osobných údajov, ktoré sa vás týkajú, v prípade, že sú splanené podmienky na ich výmaz a ďalej neexistuje zákonná povinnosť resp. oprávnený záujem na ich ďalšie spracúvanie,
- právo na obmedzenie spracúvania osobných údajov,
- právo namietať proti spracúvaniu osobných údajov, ktoré sa vás týka, a to na účel marketingu, vernostného programu príp. spotrebiteľskej súťaže,
- právo na prenos osobných údajov inému prevádzkovateľovi, ak tomu nebránia žiadne zákonné prekážky,
- právo kedykoľvek odvolať svoj udelený súhlas na spracúvanie osobných údajov,
- právo podať sťažnosť dozornému orgánu – Úradu na ochranu osobných údajov SR, Hraničná 12, 820 07 Bratislava, tel. +4212 32313220, www.dataprotection.gov.sk.
Vyššie uvedené práva máte ako dotknutá osoba v rozsahu podľa článkov 15 až 21 a článku 77 Nariadenia. Dotknutá osoba si môže uplatniť svoje práva ústne, písomne alebo elektronicky, cez vyššie uvedené kontaktné údaje. Ak dotknutá osoba požiada o ústne poskytnutie informácií, informácie sa poskytnú po preukázaní jej totožnosti. Dotknutá osoba je povinná oznámiť prevádzkovateľovi, všetky zmeny v jej osobných údajov a to bezodkladne po ich zmene.
9) Informácie o zdroji osobných údajov: osobné údaje týkajúce sa dotknutej osoby sú získané z nasledovného zdroja:
- všetky osobné údaje poskytuje samotný klient pri uzatváraní zmluvného vzťahu, alebo ním písomne na to poverený zástupca.
Diakovce 25.05.2018
*) skratky používané v týchto obchodných podmienkach:
certifikát – doklad o poistení proti insolventnosti CK
CK– cestovná kancelária, ktorá usporiadava zájazd = obstarávateľ služieb
objednávateľ– osoba staršia ako 18 r. , právne zodpovedná
OÚ– osobné údaje
pokyny – ide o doklady, ktoré objednávateľ a spolucestujúce osoby potrebujú k nástupu na zájazd. Ide predovšetkým o vouchery (ubytovací poukaz), dopravné ceniny (na autobus resp. letenky), informácie a kontakty (dátum, čas stretnutia, odchodu, delegát, non-stop pohotovostná linka CK) ....a iné presne špecifikované v Zák. o zájazdoch č. 281/2001 Z.z. a VZP danej CK
VZP – Všeobecné zmluvne podmienky, ktorými sa upravujú vzťahy medzi CK a zákazníkom
zákazník– osoba ktorá odoslala nezáväznú objednávku
ZOZ – zmluva o zájazde uzatvorená v zmysle Zák. o zájazdoch č. 170/2018 Z.z.
ZOOÚ – zákon o ochrane osobných údajov